14 Eylül 2013 Cumartesi

Spor Yaparken Bunlara Dikkat ! #1

Bugün diyet ve spora  başlayalı 6 gün oldu. Sonuçlar gayet iyi.

Kendi kendine bir cumhuriyetmiş gibi davranan göbeğimde küçülmeler meydena geldi.

Ayaklarımda olan ağrılarda bir haftada baya bir azalma oldu.

Kendimi daha enerjik hissediyorum.

Uykum düzene girmeye başladı.

Mutluyum şuanki sonuçtan. ^_^

Belki bir çoğunuz şimdi burda yazacağım ufak detayları biliyorsunuzdur. Ben hem kendime hatırlatma olsun hem de bilmeyen var ise dikkat etsin diye yazıyorum.


Aç karna sakın spor yapma! Hem enerjin olmayacağından, ve tansiyonun düşebileceğinden sporun ortasında baş dönmeleri ve mide bulantıları ile baş etmek zorunda kalırsın. Sonra sporun yarı da kalır.
Yapman gereken; spordan bir ya da bir buçuk saat önce bir şeyler yemen. Tabi tıkabasa da doldurma karnını. Sonra hareket edemezsin. Zaten o kadar zaman da o kadar yiyeceği mide öğütemeyeceğinden yine kusacakmış hissi ile baş etmen gerekir.

Spor yaparken su içmek çok önemlidir ama YUDUM YUDUM. Her bir duraklama anında fazlaca su tüktirsen hem hareket alanını kısıtlarsın. Hem de yeniden mide bulantısı ile baş etmen gerekir.

Başlangıç günlerinde kendine deli gibi yüklenmenin alemi yok. Sakin ol. Yapacak çok zamanın olacak. Aceleci olma. Daha dakka bir gol bir kendini diskalifiye etme spor aleminden. -- Allahtan hoca ile çalışıyorum da o beni dengeliyor. ^_^

Birinci haftam yarın sonlanırken, yarın bu bir haftada yaptığım diyeti değerlendirdiğim yazımda sizinle görüşmek üzere  size  şimdilik veda ediyorum.

Sağlıcakla Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder